Katekyo Hitman Reborn Türk Rpg
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Similar topics

    "X" Sistemi Hakkında

    Aşağa gitmek

    "X" Sistemi Hakkında Empty "X" Sistemi Hakkında

    Mesaj tarafından makuragi Perş. Eyl. 15, 2011 2:57 am

    "X" Sistemi karakterlerin gelişebilmesi açısından çok önemlidir. Bu olayı kısaca anlatmaya çalışıcam. Umarım tüm zeki üyelerimiz bunlardan az da olsa anlarlar gülümseme

    Öncelikle karakterimizi X kasma olayıyla geliştiricez. Yani X kasma, yeteneklerimizi geliştirebilmek için bir antrenmandır. Peki X'ler ne işe yarıcak? Diyelim ki 2 kişi birbiriyle savaşıyor. İkisi de fırtına alevine sahip ve tesadüfe bakın ki aynı anda birbirlerine aynı saldırıyı ateşlediler. İkisinin de alev gücü statı 6. Ama birisi daha önceden antrenman yapmış ve alev gücüne x1 kasmış. Bu durumda farklı bir olay olmadığı sürece alev gücü x1 kasmış olan oyuncumuzun gm kararıyla kazanabilme imkanı çoğalır. Ancak nekadar fazla X kasılmışsa okadar fazla şansınız artar. Mesela bu oyuncu x5 kastıysa, kazanabilme imkanı aşırı derecede çoğalır.
    Diyelim yine aynı şekilde çarpışıyolar. x1 kasan çarpışmayı kazandı. Ama karşısındaki daha önceden Dayanıklılık x5 kasmıştı. Bu durumda yine Gm'e bağlı olarak aldığı zararı düşürür. Anlamayan olursa anlayanlardan öğrensin bir zahmet.

    Şimdi bu sistem nasıl yürür?
    Öncelikle "X" nasıl kasılır onu anlatayım. Diyelim Hızınız: 9, ancak bunun üzerine x2 kasmak istiyorsunuz. x1'den başlamalısınız. Yeni bir konu açıyorsunuz ve istediğiniz ismi takıyorsunuz. Örneğin 'Daha Güçlü, Daha hızlı' gibi.. Sonrasında ise " Hız - x1 " şeklinde bir başlık atarak atarak rpmize başlıyoruz. İlk rpmizi bitiriyoruz ve Hızımız x1 olmuş oluyor. Bunu ister senaryolu yapın, ister normal bir antrenman şeklinde yapın. 2 şekilde de kabul edilecektir. Hız için x2 kasabilmek için ise Hız - x2 / 1 Şeklinde bir başlık atarak 2. rpmize başlıyoruz. (Böyle başlıklar attırmamın sebebi daha kolay anlaşılması için) 2. rpmizde de antrenman ya da herneyse devam ettirdikten sonra x antrenmanımızı bitirmek için son rpmizi yapıyoruz. Bunun başlığı ise Hız - x2 / 2 şeklinde olabilir. Ancak bu rpmizin bittiği anlamına gelmez. Eğer bir senaryo yarattıysanız kafanızda, rpyi normal olarak ya da hız dışında başka şeyler kasarak devam ettirebilirsiniz. Yani aynı konu içerisinde birden fazla X kasma olayı olabilir. Bunun dışında normal bir frp yaparken diyelim karşınıza hızlı bir düşman çıktı. Hareketlerini takip etmekte zorlanıyorsunuz. Onunla savaşırken bir akıllılık yaparak sezgi x kasabilirsiniz.

    Şimdi de "X" kasmanız için gereken kurallara gelelim.
    1- Kesinlikle rpde geçen olaylara göre yetenek seçeceksiniz ve onu kasacaksınız. Gm'in kontrolünde olacaksınız bu yüzden rpye uygun olmayan yeteneklerde X kastığınız görülürse kabul edilmeyecektir.
    2- Bir X için en az 15 satırlık rp yazmanız gerekmektedir. Yani Diyelim x2 kasıcaksınız. x1 için 15 satır, x2 için 15+15 satırlık rpler yazmanız gerekmektedir.
    3- Satır sayısını artırmak için yazının boyutuyla oynarsanız bu zaten anlaşılır ve iptal edilir.

    Umarım herkese anlatabilmişimdir. En azından elimden geldiğince anlatmaya çalıştım haha Zamanla hepsini anlayacağınıza inanıyorum zaten ok

    NOT: Abartmadığınız sürece istediğiniz herşeyde X kasabilirsiniz. Sınırın üstüne çıkacak şeyler kabul edilmeyecek ona göre kasın Hıhı
    makuragi
    makuragi

    Profil Bilgileri
    <b>Mesajlar</b> Mesajlar : 2746
    <b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Erkek
    <b>Nereden</b> Nereden : Samsun
    <b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 23/10/09
    Profil Bilgileri ( Alt )

    https://khrtr-rpg.hareketforum.net

    Sayfa başına dön Aşağa gitmek

    Sayfa başına dön

    - Similar topics

     
    Bu forumun müsaadesi var:
    Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz